Proces


Pracujecie w 3-osobowych zespołach. Ze względu na liczebność klasy jeden temat przygotowują dwa zespoły (jednak oba zespoły pracują oddzielnie). Zadaniem każdej grupy będzie przygotowanie prezentacji multimedialnej na dany temat. Sposób podziału na grupy ustalacie między sobą. W ciągu trzech dni od zapoznania się z tematyką webquesta przekazujecie mi składy osobowe poszczególnych zespołów. Tematy poszczególnym zespołom zostaną przydzielone przeze mnie.




Zespoły przygotowujące prezentację na temat "Urządzenia do składowania – regały stałe"
1. Pierwszy uczeń wyszukuje i opracowuje w formie schematu ogólną klasyfikację urządzeń do składowania. Wyszukuje także definicję regału, regału stałego oraz definicję poszczególnych rodzajów regałów stałych wskazanych przez drugiego ucznia.
2. Drugi uczeń wyszukuje i opracowuje klasyfikację regałów stałych ze względu na rolę jaką odgrywają w stosunku do budowli magazynowej, ze względu na konstrukcję, ze względu na dostęp do składowanych asortymentów oraz inne kryteria. 
3. Trzeci uczeń wyszukuje i opracowuje klasyfikację i charakterystykę regałów stałych przepływowych.
4. Wspólnie, podczas zajęć w ostatnim tygodniu uczniowie w zespole tworzą  prezentację z zebranych materiałów.
Prezentacja ma zawierać wskazane definicje, opis, klasyfikacje oraz zdjęcia, obrazki przedstawianych urządzeń do składowania.

Zespoły przygotowujące prezentację na temat "Urządzenia do składowania – regały przejezdne i specjalizowane"
1.  Pierwszy uczeń wyszukuje i opracowuje definicję regału przejezdnego oraz definicje poszczególnych, wskazanych przez drugiego ucznia rodzajów regałów przejezdnych.
2. Drugi uczeń wyszukuje i opracowuje klasyfikację regałów przejezdnych w zależności tego po czym są one przemieszczane. Uczeń ten wyszukuje i opracowuje także definicję regału wsporczego.
3. Trzeci uczeń wyszukuje i opracowuje definicje i informacje na temat regałów specjalizowanych: okrężnych i obrotowych.
4. Wspólnie, podczas zajęć w ostatnim tygodniu uczniowie w zespole tworzą  prezentację z zebranych materiałów. 
Prezentacja ma zawierać wskazane definicje, opis, klasyfikacje oraz zdjęcia, obrazki przedstawianych urządzeń do składowania.

Zespoły przygotowujące prezentację na temat "Urządzenia do składowania – stojaki, wieszaki, podkłady"
1.  Pierwszy uczeń wyszukuje i opracowuje definicję, klasyfikację i charakterystykę stojaków.
2. Drugi uczeń wyszukuje i opracowuje definicję, klasyfikację i charakterystykę wieszaków.
3. Trzeci uczeń wyszukuje i opracowuje definicje, klasyfikację i charakterystykę podkładów. 
4. Wspólnie, podczas zajęć w ostatnim tygodniu uczniowie w zespole tworzą  prezentację z zebranych materiałów. 
Prezentacja ma zawierać wskazane definicje, opis, klasyfikacje oraz zdjęcia, obrazki przedstawianych urządzeń do składowania.


Umieszczając w prezentacji zdjęcia poszczególnych urządzeń do składowania proszę pamiętać o prawach autorskich!!!!